- De belangrijkste is met de hyper personalisatie van marketing: Met Datatrics kan je klantprofielen opstellen om inzicht te krijgen in specifiek klantgedrag en voorkeuren. Dit stelt je in staat om gerichte, hyper gepersonaliseerde marketingcampagnes te ontwikkelen die 1-1 zijn afgestemd op de behoeften en interesses van individuele klanten en prospects
-
Optimalisatie van conversies: Door gegevens te analyseren over hoe gebruikers omgaan met een website of mobiele app, kan Datatrics helpen bij het optimaliseren van de gebruikerservaring en zodoende de conversies te verhogen. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat bepaalde pagina's of aanbiedingen real tine worden aangepast op de gebruiker, of dat er gerichte berichten worden getoond aan gebruikers die zich op een specifieke locatie bevinden en specifieke content hebben bekeken.
-
Klantretentie: Door inzicht te krijgen in klantgedrag en -voorkeuren, kan Datatrics helpen bij het ontwikkelen van programma's voor klantretentie die de loyaliteit en betrokkenheid van klanten vergroten. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat klanten speciale aanbiedingen worden gedaan op basis van hun aankoopgeschiedenis, of dat ze worden uitgenodigd om deel te nemen aan exclusieve evenementen of programma's
-
Analyse van bedrijfsprestaties: Door gegevens te verzamelen en te analyseren over websiteverkeer en gedrag aan de ene kant, maar aan de andere kant kan zien wat de effecten zijn op de conversie, kan Datatrics helpen bij het identificeren van trends en patronen. De ze inzichten kunnen gebruikt worden om bepaalde strategieen te testen en door te ontwikkelen