Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Haalbaarheids­onderzoek

met deze 0-meting krijg je inzicht in:

Jouw huidige online zichtbaarheid en hoe je dit kan vergroten 

Huidige resultaten en waar de meeste optimalisatieslagen door te voeren zijn

Hoe je jouw commerciële proces kunt automatiseren voor betere zichtbaarheid

Hoe je beter onder de aandacht kan blijven bij je huidige klanten

 

wat valt er te behalen met Smarketing?

Hoe ver ben jij al met leadgeneratie en Marketing Automation? En waar laat je nog kansen en mogelijkheden liggen? Wij helpen je graag met het in kaart brengen van de huidige situatie en toekomstige mogelijkheden. Wil je weten wat Smarketing jou kan opleveren? Vraag dan het haalbaarheidsonderzoek aan en wij maken voor jou een 0-meting zodat je precies weet waar je staat en waar de ruimte voor groei precies zit.

Smarketing winst haalbaarheidonderzoek

Wat is een haalbaarheids­onderzoek?

Op basis van onze praktijkervaring en kennis, maken we samen met jouw Marketing- én Salesafdeling een grondige analyse van de huidige situatie. Dat begint bij het duidelijk krijgen van jouw doelstelling. We stellen een 0-meting op van de middelen welke je nu al inzet en wat dat oplevert. Vervolgens houden we dit tegen jouw doelstelling aan en stellen we vast welke middelen nog ontbreken en in welke volgorde je jouw Marketing- en Salesactiviteiten zou moeten uitvoeren. We helpen je met het aanbrengen van focus en prioriteiten voor het maken van de nodige keuzes.

Haalbaarheidsanalyse

Hoe ziet de analyse eruit?

De analyse van ons haalbaarheidsonderzoek bestaat uit:

  • Het achterhalen van het huidige leadproces en leadkwalificaties
  • Inzicht in de kansen die in dit proces nog onbenut blijven
  • Het berekenen van huidige opportinitybase en optimalisatie ervan

Voorbereiding

We beginnen met:

  • Het prikken van een datum (dagdeel) voor de workshop
  • Het toesturen van een vragenlijst  en ons toegang geven tot verschillende databronnen

Tijdens de sessie

Presenteren wij onze analyse op basis van:

  • De huidige & gewenste cijfers  
  • Een Benchmark scan
  • Een Deep dive in Hyper Personalisatie

Na de sessie

Ontvangen jullie van ons:

  • Een uitgewerkt actieplan inclusief roadmap om zelf mee aan de slag te kunnen
  • Indien gewenst extra ondersteuning in de uitvoer

Wil jij weten wat smarketing jou oplevert? Vraag een haalbaarheids­onderzoek aan.

Relevant voor je Klant worden?

Wij werken anders dan andere marketingbureaus. De aanpak die wij kiezen is die van Smarketing! 

Algemene voorwaarden

Download vrijblijvend onze Smarketingkit!

De smarketing-toolkit is een unieke verzameling van relevante tools, documenten en templates die jou helpen met het verzamelen van kwalitatieve leads. 

Contact

Leuk, wij maken graag kennis met je!

Coehoorn van Scheltingaweg 1E
8442 EZ Heerenveen

Copyright © Relevant voor je klant | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud