Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.
Topicus biedt tech-oplossingen voor de zorg, het onderwijs, de financiële wereld en het sociale domein. Het bedrijf is snel gegroeid en telt inmiddels ruim 1000 medewerkers, Topicanen noemen zij zichzelf. Topicus is ambitieus en altijd op zoek naar It-talent. De uitdaging waar Topicus mee te maken heeft is hoe zij in een schaarse arbeidsmarkt nieuw talent kan aantrekken.
“Topicus heeft Relevant voor je Klant ingeschakeld om structureel ondersteuning te bieden op het gebied van marketing automation en het opzetten van een hypergepersonaliseerde candidate experience. Ik ben met Eva in contact gekomen nadat ik een training van Eva voorbij zag komen over marketing automation bij de Competence Factory. We hadden direct een goede klik en de samenwerking was al snel een feit.”
Om de bezoekers van werkenbijtopicus.nl een gepersonaliseerde ervaring te bieden (de juiste content op de juiste plaats op het juiste moment), zodat zij sneller overgaan tot conversie heeft Topicus gekozen om het CDP Datatrics in te zetten. Maar hoe richt je een CDP in en welke strategie kies je? Allemaal vragen waar Relevant voor je Klant Topicus uitstekend mee heeft geholpen. En inmiddels mag Relevant voor je Klant zich zelfs benoemen tot Datatrics partner. Sabine: “van het adviseren, implementeren tot het optimaliseren, Gerard en Eva gaan ermee aan de slag.” Na de recruitment website volgde ook de inzet van Datatrics voor de corporate website van Topicus en binnen de financiële sector Findesk.nl. Sabine: “Datatrics is van origine een B2C tool en gericht op conversie verhoging van online verkoop. Hierdoor kwamen we af en toe voor uitdagingen te staan aangezien onze conversie bijvoorbeeld een sollicitatie of een inschrijving voor een nieuwsbrief is. De journey die een bezoeker aflegt is heel anders waardoor de tool ook anders ingezet en ingericht moest worden. Juist omdat Gerard en Eva steeds het doel voor ogen bleven houden, kritisch zijn en veel Datatrics kennis hebben, zijn we erin geslaagd om een hyper personalised experience aan te bieden en zien we dat de inzet van Datatrics conversie verhogend werkt!”
Sabine: “Gerard en Eva zijn open en prettig direct. Ze denken actief mee, weten wat er op het marketingvlak speelt en houden het doel voor ogen. Topicus is een dynamisch bedrijf en Relevant voor je Klant is een dynamisch en meebewegend duo, ze vullen elkaar goed aan op zowel strategie als in de uitvoering.”
Wij werken anders dan andere marketingbureaus. De aanpak die wij kiezen is die van Smarketing!
De smarketing-toolkit is een unieke verzameling van relevante tools, documenten en templates die jou helpen met het verzamelen van kwalitatieve leads.
Leuk, wij maken graag kennis met je!
Copyright © Relevant voor je klant | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud