Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden.

Akkoord
Niet akkoord

Blogs

Wat wil je verkopen en waarom?

Stap 2: Wat wil je verkopen en waarom?

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Wat wil je verkopen en waarom?

Stap 3 Aan wie ga je verkopen

Stap 3: Aan wie ga je verkopen?

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Aan wie ga je verkopen?

Stap 4 Timing is key in de buyer journey

Stap 4: Timing is key in de buyer journey!

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Timing is key!

Stap 5: Online & offline hetzelfde sterke verhaal

Stap 5: Online & offline hetzelfde sterke verhaal

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Online & offline hetzelfde sterke verhaal

Stap 7: 4 tips voor onderscheidende content

Stap 7: 4 tips voor onderscheidende content

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: 4 tips voor onderscheidende content.

Stap 8: Resultaten publicaties monitoren

Stap 8: Resultaten publicaties monitoren

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Monitor je publicaties.

Stap 9: Marketingdata analyseren met gratis tools

Stap 9: Marketingdata analyseren met gratis tools

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Marketingdata analyseren met gratis tools.

Stap 10: Leren & Optimaliseren

Stap 10: Leren & Optimaliseren

In deze blogserie nemen we je mee in de wereld van Smarketing: inbound marketing waarbij de samenwerking tussen marketing en sales jouw organisatie succesvoller maakt. In 10 stappen leer je hoe je zelf kunt beginnen met inbound marketing. Deze keer: Leren & Optimaliseren.

Relevant voor je Klant worden?

Wij werken anders dan andere marketingbureaus. De aanpak die wij kiezen is die van Smarketing! 

Algemene voorwaarden

Download vrijblijvend onze Smarketingkit!

De smarketing-toolkit is een unieke verzameling van relevante tools, documenten en templates die jou helpen met het verzamelen van kwalitatieve leads. 

Contact

Leuk, wij maken graag kennis met je!

Coehoorn van Scheltingaweg 1E
8442 EZ Heerenveen

Copyright © Relevant voor je klant | Website: Pencilblocks | Webdesign: Pencilpoint - creatief in vorm & inhoud